SKOLAAAAAAAAAAAA ?!

Asså jag fattar ingenting !
Imorgon är de den sista dagen på heeeeeeela detta årets sommarlov ?! Jag fattar inte de !
De hade varit mer troligt om de hade varit första dagen på sommarlovet för de känns mer som om vi slutade skolan i freddags ....
Jag börjar i  7:an , 7C . De är dock kul att komma tillbaka till skolan som en 7:a. HIHI ! Om si sådär ...2 veckor sitter man med näsan i alla diverse böcker. Matte hit, svenska dit, idrott dit (bläää) ÅH HERREGUD ! Jag får en aning depretion och ångest av allt detta just nu.
Gå upp tidigt på mornarna ...nää, jag tror jag ringer till rektorn och ber om 10 veckor till. Ska nog inte va något större problem ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0