PIPPI

Hej igen !
Får väl göra ett blogginlägg innan jag sticker till Fanny. De är ju inte än på ett tag men så jag iaf håller er uppdaterade. Jag kan ju inte lägga in någon bild men jag tänkte iaf skriva vad jag ska ha på mig, och sen får ni själva göra upp en bild.
Jag ska ha på mig min älskade pippitröja, ett par mörka jeans, armband i diverse färger, min röda klocka som går i ton med tröjans ränder och ett par vita converse.
Hoppas att ni har bildat er en egen uppfattning nu. Nu ska jag in en runda på lite bloggar, sminka och fixa håret och sen är de nog dags för fanny Ha de bra ! PUSS


Ni kan ju få denna bilden som ett litet hjälpmedel till er bild ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0