ÖVERTRÖTT


Heeeej på er !
Tisdag, gå ´till kl halv 4, döda mig ! så känns de ungefär.
SO:on gick bra, hade bara glömt av ett land. hmm...ströigt ! Men de kändes bra iaf.
Engelskan gick dessto sämre, fick minnesförlust och glömde av typ 3 ord. SÅ JÄVLA STÖRIGT !
Men de ska dock gå bättre på torsdag, då vi har 24 glosor, har bara övat en gång men de ska nog gå bra.

I bussen på vägen hem idag, asso satan va jag och tessan garvade! Jag hade så ont i magen. AHHAHA ! SÅ KUL ! men nu vet jag att ni sitter där hemma och undrar men vad va de som va så roligt....?
jadu, jag vet inte, men en sak är säker,  var övertrötta iaf.

Nu ska jag göra läxa och sen bli de en runda med inlinsen. HA DE BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0