NYA INKÖP

ÅH HEJ MED FARBROR FREJ !
Hej hej...jag är helt störd nu ..hehe
har precis kommit hem ifrån fanny . Jag fanny, fanny c och nellie har varit inne i stan. Alla letade efter något som vi kunde ha på oss på fredag. Alla hittade någon. Fanny c hittade en jättefin svart tubklänning. Nellie hittade en svart kjol. (hon ska givetvis ha tröja till..) Fanny s hittade också en svart klänning med volang. tjusigt, tjusigt.
Jag hittade en jättefin jeansklänning, som jag ska ha. jag köpte också en ny svart BH, med avtagbara band, en blå jetset-klocka och en mascara. HIHI jag har shoppat !

Inga bilder men kameran är helt död. Får se om de kommer senare kanske, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0