FÖR LITEN ?

Det blev varken fotografering eller viktors fotbollsträning. Jag burrade ner mig i soffan med filt och tjocktröja, gjorde louise sällskap och kollade på Grey´s Anatomy. Tyckte de kändes trevligare.

Jag och mamma pratade innan om att jag kanske skulle få en iphone. Telenor har ett erbjudande med två iphone 4 för 497:- i månaden. Alltså behöver jag bara betala 250:- ca i månaden. Men nej ! Såklart är jag för liten för de också. Hur gammal måste man vara för att kunna gå ut med hunden på tomten utan att behöva en reflexväst på sig? Risken är stor att en bil kör in på tomten och kör på mig. Kanske inte riktigt så överdrivet men ungefär, så känner jag just nu. Är  så jävla trött på att höra meningen :" nej du är för liten eller nej de betalar inte vi". Usch jag vill spy på de. Alla mina vänner har abodomang men jag är såklart för liten.. Alltid är jag för liten. Jag är 13 år?! HALLÅ! Jag är inte 5 år. Jag vet en del. Jag är inte helt efterbliven.
Känner för att komma bort en stund. Bara åka till någon som jag inte känner så bra. Lära känna personen bättre och sova där i 2-3 nätter så att jag får komma bort lite. De hade inte skadat.


Everybody need space, so do I . (love)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0