DATAKAAAAOS

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT !
Vår data har pajat igen..så jag har inte varit i närheten av en data på de senaste dagrna. Jag har fått låna syrrans iphone, men jag kunde inte blogga ifrån den. Segt. Men nu sitter jag vid en lånedata. Jag vet dock inte hur länge vi får ha den, så fortsätt att kolla in här.
De har inte hänt jättemycket de senaste dagarna. Ikväll har pappa & mamma feeeeeeedefest. Verken jag eller loie är hemma, vilket är tur...hahah, nej men mamma springer här fram o tillbaka och frågar, letar efter saker och pappa gör desamma. Herregud!
Jag spenderar min dag och natt uppe hos kära kusin och hans familj. De ska bli jättemysigt!
Kram !

oj oj oj ...vilken gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0