BLOGGKAOS


Hejsan. Jag har tagit mig in här igen. Jag måste ju hålla er uppdaterade.
Maja smsade mig och sa att jag skulle blogga som satan när vår data är tillbaka och de ska jag också! Haha,
de är kul, man blir peppad !!
Igår fick jag fruktansvärt ont i magen , jag visste inte om jag skulle sitta, stå, gå, ligga. .. Usch va ont i magen jag hade! Har aldrig haft sån ont-i-magen-ont innan..Men när jag kom hem värmde jag riskudden, tog av mig jeansen, av med bh:on och på med mjukisbyxor. Tog även en alvedon. de blev bättre men jag kände av de. Ni vet, ena stunden bara trycker de på sen lugnar de sig och sen trycker de på igen.
Men när jag vaknade kände jag inget men jag får väl känna  nu under dagen om de dyker upp igen.

Idag händer de inte mycket, jag ska bara sitta hemma hela dagen, slappa, alltid kul om någon vill hitta på något. Så hör gärna av er.
Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0