BJÖRKET..

Heeeej !
Vi har äntligen fått igång var andra data! Och nu hittar jag en massa bilder ifrån när vi var i Gran Canaria. Hahah så kul !
Nu ska ni få lite bilder!
Björket igår. .. Jag tror att vi hade för höga förväntningar. De va inte så kul som jag trodde att de skulle va. Dessutom åt jag kl halv 3 och vi åkte hem klockan tio över 1. Så jag åt ju inte på ett tag så jag mådde illa, hade ont i magen och yr. Meningen va att jag skulle sova hos Fanny men de blev inte så. Jag kände att jag ville hem. De är inte kul att vara hos någon annan, inte när man mår dåligt.
Men jag ska dit nu idag istället.. Sova där inatt. Ska bli kuligt !
Nu idag ska vi också fira farfar. Han fyller 89 ! GRATTIS !









mobba inte mig, jag va typ 10 år.
Man längtar en aning tillbaka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0