When I get older, I´ll will be stronger

TJAAAOE !!
Dagen idag har varit riktigt bra! Bara detta fina väder gör att man mår så mycket bättre än vad man gör på vintern. BLÄÄÄ på vintern.
Imorse hoppade jag i mina shorts och det var nog bra gjort av mig för det var ju nästan 25 grader mitt på dagen. Efter skolan följde Ellen med mig hem, vi åt en glass, hoppade och hade allmänt trevligt men...vi blev så varma när vi satt ute i solen så vi gick hem till Ellen för att bada men när vi kom till Ellen började de blåsa och blev kallt men jag är ju som jag är. Har jag sagt att jag ska bada så ska jag bada...och jag badade. Det var facktiskt inte lika kallt som sist. Tack för dagen Ellen !! Alltid lika kul att träffa dig!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0