Toppen början på påsken

Hej på er! Hoppas att eran påsk har börjat bra. Min har nämligen startat kanon!!
Igår var det ännu en grymt rolig tjejkväll. Denna gång hos ellen. Lika kul om inte roligare. Under kvällen så fick vi ju våra ideer. Vi ville bada i de 14-gradia vattnet. (ellen har en pool) och vi badade. Men jag ska säga er att det var så sjukt kallt men man fick ändå en så jävra kick. Riktigt skönt va det men samtidigt sjukt kallt och obehagligt. Men tack för en jätterolig kväll tjejer.

Idag åkte vi upp till glommen och här uppe väntade kusinerna och mormor och morfar. Vi kusiner gick ner till vår lilla favoritstrand och försökte få en bra bild på oss alla fyra...men det gick väl inte jättebra!

Jag kan tyvärr inte ladda in några bilder från tjejkvällen för att det gåt helt enkelt inte. Men dom ska komma in det kan jag lova så bli inte allt för ledsna mina vänner. Ni får nöja er med en bild på oss kusiner istället men nej nu gick inte det heller, ja jävla skit..
Kram och ha det gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0