Tisdag

Haaaaj Haaj
Dagen idag har varit ovanligt rolig. Mycket skratt ifrån allt och alla. Dom som läser detta vet nog även att jag brukar bli kallad "bonnen" av någon....vem kan vara det???.....hm...men men sånt man får ta ;) haha ! Idrotten idag ver den värsta av dom alla. Behöver inte gå in på detaljer men...vi fick springa utomhus i kortbyxor, säger än del. 6c var inte glada kan jag säga. Blir jag änne mer sjuk tills på lördag har jag en pappa här hemma så blir han inte glad !

Min förkylning är inte helt borta än, näsan rinner och jag nyser stup i kvarten känns det som men den försvinner snart hoppas jag.
Nu ska jag slänga mig i ett vaaaaaaaaarmt bad så kanske min förkylning försvinner en del. Ha det bra!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0