SÖNDAG

Haaaaaaaaaj!
Klockan är nu 14.21 och mina goa töser har åkt hem efter en väldigt rolig kväll/natt/dag.
Igår fick vi lax och kall nypotatis och en romsås. Kunde knappas bli bättre. Det var sketagott!!
Vi satt ute och åt för det var ju varmt långt in på kvällen. HÄRLIGT. Efter vi hade ätit gick vi bort till skolan där också viktor var....hm..det var väl kul.
Konstigt nog somnade  vi hyfsat tidigt men jag fick ett antal pickar om att jag skulle vara tyst. hehe men det är svårt att vara tyst om man heter Alice Pettersson.
Imorse när vi vaknade åt vi frukost ute på alltanen och njöt en bra stund men sen smsade vi ellen och frågade om vi fick komma ner och bada och det fick vi. Snällt av henne. Som en littet tack för att vi fick komma och bada gav vi henne en stor godispåse. Jag tror att hon uppskattede det.

Klockan 16.00 ska bilen stå parkerad hos Raffe och Emma för då är det grillen som ska på. Hela familjen ska grilla. Och så klart undrar ni nu, men varför  kan hon inte lägga in några bilder det där kräket men bara lugn. De kommer. Maja har dem på sin kamera.

Långt inlägg idag men det ´var det värt. Nu väntar solen. KRAAAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0