Modevisning

God morgon !!
Sitter nu i soffan och gör nu ett litet blogginlägg. Snart, någon timma kanske, så drar jag och mamma in till stan. Kanske hittar man något fint.
Igår var det skolan. Vi slutatde 12.40, borde nog alla veta vid detta slaget. Hahahha. Efter skolan gick jag och linnea till My(som jobbar som frisör) På lördag ska jag, linnea och emma gå modevisning. Vi ska bli sminkade och fixade i håret. Kommer bli så sjukt kul men jag kommer eller är redan så sjukt nervös och då pratar jag nog inte för mig själv. Är rädd att jag ska gå i skyhöga klackskor. Men det är sånt man får ta. Nu ska jag fixa till mig lite. Ha det bra! :)


Tänk att man ska gå på en sådanna här? :O

Kommentarer
Postat av: Ellen

Glömde att skriva att du följe med mig hem!

2011-04-03 @ 10:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0