Mitt påsklov har varit bäst!!

Tjenare!!
Sista dagen på påsklovet. Känns lite smått vemodigt men det ska ändå bli skönt att träffa alla vänner och kommer in i sina vanliga rutiner. Mitt påsklov har i alla fall varit grymt roligt !! Jag har hunnit med så mycket på bara några få dagar eller njjaa..lite mer än en vecka.
Jag har:
Lärt känna Julia Andersson mycket bättre
Sovit över med mina allra bästa vänner (men saknade en liten flicka)
Badat för första gången i år i Ellens nybyggda pool
Kollat på fotbollsträning
Gått ut och gått
Sovit över med Maja och Julia
Firat påsk
Träffat min underbara släkt
Tittat på en otroligt bra isshow
Träffat Emma, Raffe och Wille
Varit med familjen
Ätit glass
Köpt kläder
Sovit över med Julia
Ätit godis
solat...

Jag har säkert missat något men mitt lov var ändå bäst!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0