Mamma och pappa? ;)

Hej bloggen.
Förlåt att jag inte har bloggat på 2 dagar. Dåligt utav mig. Men skolan har varit bra. Det är varmt om ingen har uppfattat det...heheh..
Jag var hos tandläkaren igår och det gick bra men jag ska låta bil att äta sura skaker.
Satt precis ute på alltanen med mina kära föreldrar och pratade om min så kallade ekonomi. Jag vill ju ha en systemkamera och mamma och pappa tycker att det är för dyr present. Och min ide är att jag betalar halva själv och mamma och pappa halva men det gick ju inte. Och så börjar dom att dra upp vad dom fick göra när dom var små och ville ha något riktigt mycket...jaa en systemkamera är inte de billigaste, det vet jag men jag vill ju till och med bli fotograf. Men vi kom fram till eller kom fram och kom fram men vi sa att jag skulle önska mig pengar när jag fyller år (13 juni) 
Nu ska jag titta in på några bloggar och sen facebook. Ha det bra!!
Långt inlägg idag men det får det vara ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0