Lååååååååååååååång dag

God kväll
 Vaknade imorse kanske vid 9.40...typ. Och solen sken rakt in i rummet. Sköööööönt!! Jag gick ner och i köket väntar världens största disk som väntar på att bli diskade, va bara o bita i det sura äpplet och diska upp det.
Från klockan 10.00 till ca 16.20 låg jag ute på alltanen och solade. Märler jag ingen skillnad på min hud spyr jag på mig själv. JAG SKA BLI BRUN !!

Sen sms:de jag julia så vi gick en runda på 2 timmar. haha vi mötte på en stor lastbil som var typ 30 meter så skulle vi taa kort på den och så startade den (vi var mitt ute i skogen, måste man också lägga till) så vi blev skiträdda och sprang vi in vid kanten med fullt av granar. Julia la sig ner på marken för vi va jätterädda!! Haha men det var samtidigt väldigt kul. Efter vi gått rundan gick vi ännu lite till och gick upp tikk idrottsplatsen. Där var viktor och hela hans jäng och tränade fotboll. Julia antecknade allt....
Nu ska jag kolla på Big Brother. Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0