Godmorgon

Meen godag?
Sitter i soffan och taggar ännu inför en isshow. Thhih. Ni tycker jag är helt körd i huvudet och det är jag också. Nejmen jag åker dit för där är trevligt folk och såklart för att isshowen är så grymt bra!! Denna gången också den sista gången går jag med ellen som faktsikt bara kommer att se den en gång...Lite om man gemör med Alice Vårrulle Pettersson.

Igår var det Musiksslaget och det var riktigt bra!! Och det bästa av allt var ju att XL-byggkören vann!!!!! Det var klart den bästa kören. Louise var sååååååå glad när hon fick reda på det. Det var jag med!!
Jag hade ju tänkt att ge er lite bilder men bilderna har inte kommit in än så det får bli någon annan dag :)

KRAAAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0