Hemma igen!

Nu har jag kommit hem ifrån 4 timmars simmnig/bad. Jag och linnea hade mest tänkt och simma men det gick inte som vi hade tänkt oss. Det började med att vi simmade på den sidan av basengen om man ska vara på om man vill simma och så hittade jag en toffs på botten och så simmade jag ner och tog den men då kom det någon sur badavkt och sa att om vi skulle leka får vi vara på den andra sidan, men vi bara simmade vidare, sen tappade jag toffsen och simmade ner och tog den men då fick badvakten syn på oss igen och då blev hon jättearg så vi fick simma på den andra sidan men det gick ju inte så bra. Efter ett tag fick vi syn på Benjamin som var där med sin kompis Benjamin, så pratade vi lite med dem sen kom Eric Janerstig och Simon Ericsson. så alla 6 hade väldigt kul. Men tydligen hade vi föööör kul så badvakten sa typ till oss var 10 minut men vi brydde inte oss så mycket, haha men det var skit kul!! så som sagt så blev det inte så mycket simm, mera bad med killarna! haha kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0