Natt-prov

Idag hade vi ännu ett natt-prov. Det var inte så specielt svårt men man vet aldrig. Nu har vi haft 3 svenska prov och 1 engelska prov men vi ska 5-6 prov i alla grundämne.

Ellen följde med mig hem idag. Vi kollade på top model 9 sen var vi ute och hoppa studsmatta. Vi hade väldigt roligt på studsmattan, oj jag höll på att glömma. Ellen lärde sig att åka inlince, hon tyckte det var så pass kul så hon fick låna ett av mina par. Hon fick åka med stavar så åkte jag utan, jag är ju van att åka med stavar men det gick lika bra utan.

Fredag imorgon och jag har inga läxor kvar att göra....GÖTT!! Imorgon går vi bara till 12.40 men man kommer aldrig hem före 13.15 för det blir alltid problem med bussarna.

Mamma och Louise är och storhandlar, behövs kan jag säga och pappa är ute och lavar in pelets.....PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0