Vinterväder

Hur mycket snö kan det komma? Ja det verkar att det kan komma hur mycket som helst. Snön är för djup och mina ben är trötta för jag har varit ute nästan hela dagen. Jag och pappa byggde en snökoja som kanske blev 130 cm hög. Vi blev mycket nöjda med kojan. Efter en stund kom Lousie och Malte (min hund) ut. Malte tyckte om att vara i snökojan. Vanligtvis brukar Malte sjunka ner i snön men det gjorde han inte i vår koja. När pappa hade gått in stannade jag och Louise kvar ute en stund. Vi slängde oss i snön och efter ett tag började Louise kasta snöbollar på mig och till sist hade vi snöbollskrig. Ingen av oss är specielt bra på att träffa varandra så vi fick inte så mycket snö på oss.

Så som jag längtar till sommaren nu  har jag aldrig gjort förr. Jag vill bada och sola och inte behöva  ta på sig 3 kg kläder bara för att gå ut och ta posten. JAG VILL HA SOMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0