Mot Glommen!!

Ja då var det änteligen helg och idag ska vi åka upp till mormor och morfar som har bor i Glommen. Glommen är det ställe där jag kan koppla av. Vi har vår sommarstuga där uppe och mormor och morfar bor där. Hela familjen ska med och det ska bli extra mysigt. Jag ska nog springa bort till min sommarkompis Tilda som bara bor några meter ifrån mormor och morfar. Tilda och jar har inte träffats sen i julas så det ska bli spännade. Nu när vi kommer upp ska vi käka pizza. Mormor och morfar är inte hemma, dem ska till någon fest men jag vet inte var. Tyvär har inte mormor och morfar någon data men på söndag så kommer det ett inlägg om hela min sköna helg.

Som ni känner till har min mobil pajat så nu har jag min gammla "sony ericsson", det är ju inte den bästa mobilen men den får duga tills den andra har blivigt lagad. Man kan ringa och sms:a med den och det är huvudsaken.....PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0