Min favoritperson!!

Min favorit perosn Nina!!

 

 Min favoritperson är min moster Katarina men vi kallar henne alltid Nina. Hon bor i England så vi träffar henne inte så ofta. När hon kommer hem eller

vi kommer till henne vill man ha så mycket tid med henne som möjligt. Hon har ett stort hjärta, hon är snäll och täker på alla. Jag älskar henne väldigt

mycket och jag önskar att hon kunde flytta hem till Sverige igen. Hon älskar att vara med barn. Hon har inga barn själv men vill väldigt gärna ha. När hon

är hemma brukar vi alltid prata engelska med varandra och på de lär man sig väldigt mycket engelska. Nina betyder mycket för mig för jag träffar henne bara 2-3 gånger om året. Jag önskar att jag kunde få träffa henne mera men det går tyvärr inte. Hon är den bästa moster man kan ha. Hon är glad och positiv, ser allt med positiva ögon, hon brukar säga:

-Allt det löser sig förr eller senare. Jag har valt att skriva om Nina för det är den finaste människan i världen!!


Kommentarer
Postat av: justine

har nina läst det än? :)

2010-02-07 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0