En Rolig Dag!!

Hej alla!!

Jag ber hemst mycket om ursäkt att jag inte la in något inlägg igår men nu kommer ett roligt inlägg.

I skolan hade vi multi-test men det gick åt skogen. Brukar ligga på 133-140 men idag klara jag bara 76 men det är bara och ta nya tag. På rasten åkte vi stjärtlapp, det var riktigt kul, som tur var kände jag inget i svenskotan. Efter skolan följde jag med Albin hem där jag kolla på hans nya dator, den var jättestor och fin. Vi spelade monopol  men Albin vann så det var inte så jättekul, jag blev trött på monopol  så vi gick ut i snön istället, där vi gjorde två jättestora tunnlar och jag mula Albin 2 gånger, haha det var roligt men det blev nog lite kallt för Albin. Vi släppte ut Helge (Albins hund) och han blev helt toppad, sprang runder hela tiden. Han sprang i tunnlarna några gånger och var på väg att förstöra dem också ett antal gånger. Det har varit en riktigt bra dag!!
20.00 är det Let´s dance och jag hoppas att Markus Birro åker ut. Han kan inte dansa.
PUSS OCH KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0