De nya klasserna

På torsdag får vi reda på dem nya klasserna men jag är ju inte i skolan då för vi är i Rom som ni säkert vet men jag är så himla nervös att  jag och Ellen inte kommer i samma klass. Alla säger: Du kommer få nya vänner på bara några dagar. Men dem verkar inte ha några riktiga vänner. Hur känns det om man har varit bästa kompisar sen man gick på dagis och sen när man börjar i en annan skola måste man gå skildda vägar.

 Man kommer fortfarande att kunna träffas men inte på samma sätt, jag får nya vänner, ellen får nya vänner och så glider man ifrån varandra. Men både jag och Ellen har sagt till oss själva att vi bara ska tänka positivt och det gör jag men så ibland kommer den andra tanken upp i huvudet men vad som än händer ska jag och Ellen vara bästa vänner för all framtid. Jag vet att jag kan lite på dig, jag vet att du finns vid min sida och stöttar mig, du är där när jag behöver dig och jag är där för dig när du behöver mig.

Ellen du den bästa vän man kan tänka sig!!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0